mandag den 28. september 2009

Coffee you saved my day


Har lige været hos lægen, der sagde at jeg ikke fejlede noget som sådan lige nu, men at vi måske var for tidligt ude og at jeg om et par dage måske får høj feber osv. Øv. Men alligevel godt nok, for jeg SKAL i skole i morgen! Har nemlig lidt for meget fravær i forhold til hvor kort vi er nået ind i det nye skoleår, synes jeg. 
Så nu sidder jeg med et uldtæppe over mig, og verdens dejligste kop kaffe med en masse sukker, og blended soya mælk med vanilje smag i. Mmh. Har faktisk først lige fået øjnene op for kaffe igår! I know det er vildt. Men har bare altid druket the, og jeg kan nemlig ikke tåle mælkeprodukter, så hver gang jeg har været på café og alle de andre har skullet have en latte, har jeg bare taget the eller cola. Men HURRA for Soyamælk i kaffe! Jeg kan dog ikke lide at drikke soyamælk bare sådan direkte. Nej ad bad. Men det er også godt i kager eller madlavning. Der kan man slet ikke smage forskel!
Nå, i dag vil jeg gerne skrive min opgave færdig, så jeg har lidt travlt! Vi har fri i dag til at skrive, og så skal den afleveres på onsdag. Håber jeg bliver mere rask og mindre syg i morgen! Lov mig at bede til gud om det! 
Krams (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar