lørdag den 17. oktober 2009

IDAG





I dag har jeg været med min bror og min mor på Ro's Torv i Roskilde. Det var rigtig hyggeligt, og jeg fik en ny pung! (: Vi købte sushi som vi skal have til aftensmad, og skal måske ud i aften..
Har en hel Naturgeografi rapport der venter på at blive lavet til mandag, og ferien er nærmest slut nu. øvøvøv. Og KAN simpelthen ikke med logiske fag! Jeg er bare sat sammen ULOGISK! Pisse hamrende irriterende altså. Men den skal jo laves på en eller anden måde. Tror det bliver en 'springe over hvor gærdet er lavest'-opgave. 
I morgen skal jeg på café med nogle af mine veninder fra min klasse. Bliver rigtig hyggeligt, for vi har slet ikke set hinanden hele ferien! Og om aftenen til dans. Bliver også dejligt. At få rørt mig, og bare føle mig en lille bitte smule sund (; hehe. 
Nå, god weekend til jer! Nyd den! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar