mandag den 26. oktober 2009

Monday's always the same





How do I live without you, I want to know, how do I breathe without you, if you ever go......OH! Whops! I forgot....You're already gone. Hm.

- Hej!
Jeg har så ondt i hovedet i dag. Og jeg VED at det er søvnunderskud. Var til fed fødselsdagsfest hos min klassekammerat Katrine, i lørdags, og så var det pludselig søndag! What. Hvad skete der lige med følelsen af at man har ferie om fredagen?? Den er bare gone. Ligesom alt andet. Nå, men som tidligere nævnt så går jeg til dans om søndagen, hvilket jeg BLEV NØDT TIL at droppe fordi jeg var sååå færdig! Blev i stedet klippet, fik lavet lektier, og var på reatsurant med min mor + brødre. Hyggeligt nok. Selvom jeg hele tiden følte mig ked af det. 
I denne uge har vi AT4. Steeeenet. Men alligevel ok hyggeligt. Er sammen med Maria, skøre papegøje! Men hun er også rigtig dejligt (: 
På søndag skal jeg på øveweekend med Abanda (dans). Dét glæder jeg mig til. 
Jeg vil smutte. Eller det vil  jeg sådan set ikke, for jeg ligger i min seng med hovedpine og har for meget selvmelidenhed til at gøre noget. Måske laver jeg nogle lister snart igen. 

Meget love til alle <3 

Ps. Billeder taget af Julie Pihl, fra festen. (mig med mørkebrund hår.. ved godt jeg ligner en kegle på nogen af dem!!)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar