fredag den 2. oktober 2009

Snot & Hygge


I dag skulle jeg som skrevet, have holdt noget chill hygge druk, men der var en del der ikke kunne komme, og jeg er blevet lidt syg (IGEN), så har ikke rigtig lyst til at drikke eller noget. 
Derfor kommer Sarah, min gode folkeskole veninde, og så skal vi lave mad og se film, og så kommer min veninde Selma som er med i DR's Pigekor i fjernsynet, så hende skal vi da lige se! Hihi (: Synes bare det er dejligt at det er weekend, og næsten halvdelen af min skole er i USA med vores gymnasiekor, så det føles lidt som om vi har ferie allerede fordi vi ikke rigtig laver noget i skolen. Deeeejligt! 

Uh uh uh, og så fik jeg en ny foundation igår af mutti! Plus at jeg har købt en vinterjakke i dag af mærket H.U.G.S., sigtig lækkert dansk mærke der har en lille butik på studiestræde. De har desværre butik-afståelse, men de betyder jo at de har 70% på riiiigtig meget! Min jakke havde kostet 2700 kr. og jeg fik den for 500! THAT'S GOOD! 

(synes bare lige at 'vouge'-billedet var lidt fint vinter agtigt (; )
Looove og god fredag til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar