tirsdag den 25. maj 2010

LÆSELÆSELÆSE

I dag skal jeg læselæselæse, til sang og til housewarmning i Valby hos Anne fra min klasse (: Glæder mig til noget hygge, og senere noget fest med Josefine :-* Hun har lovet at drikke sig fuld med mig, og jeg glæææææder mig!
Hele weekenden har stået på karneval, hvilket var skønt! Købte en sød halskæde med et lille gult hjerte, som jeg har besluttet er tegn på at jeg godt kan selv! Faktisk meget dejligt (: Den betyder allerede meget for mig (: Ja, man må hente styrke i de små ting nogen gange!
Jeg skal op i NG eksamen, og historieårsprøve (hvilket bliver toff!!) NG er ok dog. Og jeg har allerede ferie d. 15.!!! Jaaah! Kan ikke vente - tænk at jeg skal i 3. G og kun har ét år tilbage!
Nå nu videre til spansk-årsprøve-læsning.!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar