lørdag den 8. maj 2010

mer' weekend






















Min weekend er rigtig lang denne gang, for jeg skriver som sagt SRO og har både fri mandag og havde fri fredag! det bliver dog ikke nogen daseferie, men der bliver alligevel lidt tid til at spise tofuline (is uden mælk, som jeg kan tåle), drikke masser af kaffe og se min kæreste som jeg har været sammen med i 5 mdr. nu, juhuuu snart guldbryllup ;D haha, ej. Og det gør mig faktisk ikke noget at vejret er lidt småkedeligt, når nu jeg alligevel bare skal sidde og skrive inden for.
I morgen håber jeg på at få tid til at tage til sådan noget "sofa session" som lyder reeeet fedt! Noget med en band i en sofa og øl og suppe og chill. Det er først om aftenen, så jeg håber jeg er nået lidt længere end jeg er nu, dér! Håber I har det godt out there.
Peace and love ;)

1 kommentar:

  1. Ih billederne blev rodet rundt. det var ikke meningen!

    SvarSlet