fredag den 16. oktober 2009

Fredag


Jeg drikker cola, og burde virkelig gå i bad, men gider ikke rigtig. Håber lidt jeg finder på noget fedt/sjovt/hyggeligt at lave i aften. Men det er så irriterende at bo i forstæderne når man gerne vil lave noget spontant og hyggeligt. Heldigvis har kender jeg også en masse søde mennesker her i denne lille by. Jeg er næsten blevet færdig med at læse Nynnes dagbog 3, som selvfølgelig indeholder et par af de berømte lister over alverdens sjove ting. Tror jeg vil lave nogle af dem lidt senere (:
Mit værelse er endda ryddet op, så det kan jeg ikke en gang gå i gang med, eller hvad det hedder når noget allerede ER gjort.
Jeg kunne faktisk begynde at læse et manuskript som vi har fået for i drama (det har jeg i skolen ja), meeen det er bare ikke ligeså sjovt jo. Faktisk et rigtig kedeligt stykke! Har allerede læst et uddrag. Men det skal jo gøres, bare ikke lige nu.
Hold kæft jeg snakker om alt muligt. Nok fordi jeg keder mig. Hm. Håberi har en god fredag! (WHAT DET ER ALLEREDE FREDAG! PIS OG LORT!)
Må hellere se at få gjort noget. Bare et eller andet.
Love til alle mine læsere (;

PS. Billedet er et meget meget gammelt billede. Ses tydeligt på mit manglende talent for at lægge øjn-makeup den gang :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar