fredag den 16. oktober 2009

LISTER SOM ER MEGET VIGTIGE FOR VERDEN

Værste vejr:

1. Regn & modvind
2. rigtig meget vind
3. rigtig meget hagl

Hader:

1. fedtet hår
2. støv
3. at få skæld ud når man krafteddeme næsten er 18 nå.
4. at få 2. dagsrester.
5. at være single
6. at han ikke elsker mig, men det gør jeg. Altså elsker ham.

Ting der kan være rigtig gode og rigtig dårlige på selv samme dag:

1. min mor
2. Sankt Annæ Gymnasium
3. Nudler
4. at stene

Elsker:

1. Fredag, lørdag & søndag

Har for mange:

1. grimme sko
2. ord i mit hovede som ikke vil ud på den gode og rigtige måde
3. Venner jeg ikke særlig tit ser
4. papire der burde sættes i mapper
5. neglelakker (men kan man på den anden side få FOR mange så længe de ikke er sammen farve?)
6. drømme om ting der ikke kan ske
7. gange sagt at "NU vil jeg lære portugisisk" (er halv portugiser)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar