søndag den 13. juni 2010

Flere lister





Billeder af mine underskønne veninder og mig

Dem jeg kan lide:

1. Veninder
2. Veninder
3. Veninder

Dem der burde have et los i røven:

1. x'er
2. Uopdragne, uforskammede børn - eller deres forældre, for det var jo dem der startede det. Hold da kæft hvor er det irriterende når en snotforkælet lille lorte unge stiller sig foran mig i en kilometers lang kø og bare tror han kan tillade sig det. Næh nej unge mand, tilbage med dig! - smut blev det sagt!!

Det jeg ikke kan leve uden:

1. Forældre
2. Sang
3. Sol (så kom dog med noget!!)
4. Sol på Roskilde - please
5. Og veninder!
6. OG sushi!
7. Og makeup betyder også meget

Den der er ansvarlig for at jeg sidder og blogger nu i stedet for at læse til eksamen:

1. Desværre mig. Øv. Okayokay, jeg går nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar