lørdag den 12. juni 2010

Pandehår


Jeg vil prøve at bevise at man godt kan have en nogenlunde blog uden at have et kamera som man går rundt og tager knaldgode billeder med hele tiden, og lægger op! For det har jeg ikke, og jeg har aldrig været totalt vild med at tage billeder. Så nu lægger jeg bare lidt forskelligt op af billeder jeg har på min computer, eller fra facebook! Here we go. Dette er mig for hmmm, i hvert fald et år siden. Havde rigtig dejligt pandehår, som jeg også fik af vide klædte mig (på billedet var det vist blevet lidt langt!). Men her til sommer har jeg ladet det gro ud, for jeg kan simpelthen ikke holde ud at have slasket, halvfedtet hår hængende ned over panden når man sveder og slikker sol og alle mulige snaskede ting som man gør om sommeren! Men når det bliver lidt koldt igen, så cutter vi det over. Glæder mig faktisk allerede (:


1 kommentar:

  1. Du er så smuk Klara! (Sig endelig til når vi skal snappe nogle billeder, der skal pryde din blog (og min!!) ;)) Kys fra mig

    SvarSlet